sobota, 29 stycznia 2011

Samotność w zgiełku własnej pustki....

Patrzący na nią ojciec zapytał z przebłyskami złości w oczach;
-Gdzie byłaś?
-Co tak nagle zaczęło Cię to interesować, to moja sprawa. Wyrzuciła z siebie wpatrując się w deskorolkę stojącą w przedpokoju.
-Musiałam w końcu poznać to słynne miasto. Dodała swobodnie, lekko przewracając oczyma. Rzucając torbę w kąt korytarza, ruszyła w stronę swojego pokoju. Na koniec powiedziała złośliwie;
-Idę spać ,a Ty jak chcesz to pogadaj sobie do ściany, którą widzisz na przeciw siebie, bo może ona Cię wysłucha. Wysłała ten tekst w strone dość wkurzonego ojca. Odwróciła się napięcie. Wchodząc do pokoju z zaciętym wyrazem twarzy usłyszała jeszcze podniosły głos;
-Jeszcze nie skończyłem z Tobą rozmawiać Angel!
Nic sobie z tego nie robiąc zatrzasnęła z uporem drzwi. Za nimi ,pośród czterech ścian ujawniła się jej prawdziwa osobowość. Ściągnęła codzienną fałszywą maskę. Nie była już tak twarda, pokazała się jej prawdziwa natura skrywanych jak dotąd uczuć. Usiadła na parapecie okna w którym widniało całe miasto. Ruchliwe ulice, zadymione i ogłuszone dźwiękiem jadących samochodów. Angel schowała nagle twarz w ręce i zaczęła cichutko płakać jak mały ,siedzący w kącie szczeniak, któremu czegoś brakuje. Miała zbyt dużo myśli w głowie i mieszanych uczuć. Była przetłoczona własną, sięgającą strachu samotnością. Siedziała tak do rana. Brakowało jej oddechu swobody i poczucia własnej wartości...

9 komentarzy:

  1. Ładne :) Pełne emocji. Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu niespodzianki ;D Zapraszam do czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super...
    zapraszam do mnie ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :P
    Fajnee opowiadania ; )
    Dodaje do obserwowanych i licze na to samo . !
    justmeandmylifelusia.blogspot.com.

    Lusiaa. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba to opowiadanie. Masz talent ;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie piszesz
    i dobrze, że za jednym razem nie piszesz za dużo, bo jak widzę nie kończące się posty to od razu odechciewa mi się czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się,naprawdę:)

    zapraszam do mnie:)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160,000 women and men are using a easy and SECRET "liquids hack" to burn 2lbs each night as they sleep.

    It is effective and it works every time.

    This is how you can do it yourself:

    1) Take a glass and fill it with water half glass

    2) Now use this amazing hack

    and become 2lbs lighter the very next day!

    OdpowiedzUsuń